kernel i problemy......

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 26 Paź 2000, 14:42:06 CEST

On Thu, 26 Oct 2000, Lukas Dobrek wrote:
[...]
> Nie chiałbym się nikomu specjalnie narazić ale wydaje mi się, że w kernelu z
> PLD jest jakiś burol. Bo ja to mam czasem na maszynce na której RAM-u nie
> brakuje, swapa nie odłaczam a i 20 apachów nie czesto puszczam.  Faktem jest,
> że co dziwne nie zawsze mi to wiesza maszynke. Czasem znajde troche tego w
> dmesg i tyle. Ale skolei na jednym z AXP wiesza mi to maszynke regularnie.
> Choć to AXP ma skolej cos z pamiecia chyba skopane.

Z tym wieszaniem, to tez nie tak do konca... :(
Ja ma 128 MB RAM, 128 MB swapa.
I dostawszy takie komunikaty moge tylko siedziec i patrzyc :((
nic nie pracuje, albo pracuje jak zolw :(

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}