kernel i problemy......

Czw, 26 Paź 2000, 15:09:55 CEST

On Thu, 26 Oct 2000, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> hmm
> ja taki efekt wywolalem na czystym 2.2.17pre20
> ale u mnie to sie konczy rebootem..
> a mozesz sprobowac czyste jajko+niezbedne laty (scsi/ide)?

Niestety. Alanowi (jak to AK powiedział mi ostanio) znacznie lepiej
wychodza pierwsze pre niż wersje finalne.
Andrea miał kilka poprawek do 17. Myślę, że z kilkoma możnaby popróbować
(po mimo, ze Janek troche protestował).
Ja osobiście miałem ze dwa zwisy totalne na 17 przy praktycznei braku
obciążenia w postaci fury procesów (dz dzisiaj nie mam pojęcia co to tak
faktycznei wyłożyło mi maszynkę).