kernel i problemy......

Mirek Nowakowski nowam w limes.com.pl
Czw, 26 Paź 2000, 15:19:34 CEST

On Thu, 26 Oct 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Niestety. Alanowi (jak to AK powiedział mi ostanio) znacznie lepiej
> wychodza pierwsze pre niż wersje finalne.
> Andrea miał kilka poprawek do 17. Myślę, że z kilkoma możnaby popróbować
> (po mimo, ze Janek troche protestował).
> Ja osobiście miałem ze dwa zwisy totalne na 17 przy praktycznei braku
> obciążenia w postaci fury procesów (dz dzisiaj nie mam pojęcia co to tak
> faktycznei wyłożyło mi maszynkę).

Mialem kilka razy to samo, na 2.2.17 z patchem Solara. Na maszynie
produkcyjnej dwa razy nie wiadomo dlaczego i podczas restartu sysloga,
kiedy praktycznie obciazenie bylo zerowe. Dodatkowo dwa razy w domciu, w
momencie zciagania poczty fetchmailem. Za drugim razem udalo mi sie
zaobserwowac (bo prawde powiedziawszy probowalem sprowokowac blad), ze
swap-a zabieral mi poprelayd, z ktorym od poltora roku nie mialem
jakichkolwiek problemow. Ubilem go i swap sie pozbieral do kupy.

Zaczelo sie to dziac po zainstalowaniu PHP i MySQL.

Przesledzilem "na okolicznosc" co pisza na zagranicznych newsach, ale
zadnego sensownego patcha nie znalazlem.

OSciski!
Mirek Nowakowski