gnome-libs i inne...

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pon, 30 Paź 2000, 09:46:52 CET

On Sun, 29 Oct 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> To pomogło tylko na sparc. Na 686 pomogła wymiana /bin/sh z ksha na basha.
> W powyższym pdksh wywala się w pliku alloc.c i wygląda to na próbę
[ciach]

> Powyższe skoro się powtarza jest juz oznaką tego, że to jest faktyczny
> bład w pdkash. Dziwi mnie tylko to, że nie wystapiło to wszędzie. To
> znaczy bład jak na razie ni objawił mi się w przypadku kompilacji na
> sparc, a i na builderach dla 386 i 586 przeszło to bez bulu. Jeżeli i w
> tym wypadku błąd ma miesce w przypadku kompilacji na 686 to to już
> naprawdę nie bedzie przypadek.
Objawilo sie wlasnie na i586. Pierwsza opcja zawiodla, pomogla zmiana
shella (tj. jeszcze do konca nie wiem, poniewaz sie kompiluje).

[root w rafal /etc]# rpm -q pdksh
pdksh-5.2.14-5

Co na builderach jest poinstalowane, ze sie nie sypie?

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|