gnome-libs i inne...

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pon, 30 Paź 2000, 11:07:03 CET

On Mon, 30 Oct 2000, Rafal Cygnarowski wrote:

> [ciach]

> Objawilo sie wlasnie na i586. Pierwsza opcja zawiodla, pomogla zmiana
> shella (tj. jeszcze do konca nie wiem, poniewaz sie kompiluje).
>
> [root w rafal /etc]# rpm -q pdksh
> pdksh-5.2.14-5
>
> Co na builderach jest poinstalowane, ze sie nie sypie?

za duzo rzeczy zaczelo sie mi sypac po zmianie pdksh na bash...
wracam do poprzedniej wersji i czekam na poprawne rozwiazanie problemu
ten 'workaround' za duzo miesza :(

poki co musze zostawic akutalizacje evolution... (cale czas jeszcze
pozostaje kwestia libefs.so w gnome-vfs [ ktore z reszta tez wymaga
aktualizacji])

moze jak bede mial wiecej czasu, to do tego siade (01.11 ?)

pozdrawiam,
rafal

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|