gnome-libs i inne...

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Wto, 31 Paź 2000, 15:29:20 CET

On Mon, 30 Oct 2000, Rafal Cygnarowski wrote:

[ciach]
> [...]
[maly ciach]

okazalo sie, ze problemy u mnie z shelami to nie byl problem zamiany
pdksh na basha (sypalo sie tak czy siak). Nie wiele sie zastanawiajac
zrobilem upgrade (tudziez downgrade) czego sie da na pakiety z iso z 10
pazdziernika, klopoty minely. Co dokladnie bylo przyczyna - nie wiem...

za to gnome-libs grzecznie wysypal sie tym razem na:
gcc -O2 -march=i586 -Wall -Wunused -s -o .libs/gnome-dump-metadata
-L/usr/lib -lglib gnome-dump.o .libs/libgnome.so -lglib -lm -ldl -lz -lm
../support/.libs/libgnomesupport.so -lz -lm -L/usr/lib -lesd -laudiofile
-lm -L/usr/lib -laudiofile
-lm -ldb3 -L/usr/lib -lglib -ldl -lz -lm -Wl,--rpath -Wl,/usr/X11R6/lib
gnome-dump.o: In function `main':
gnome-dump.o(.text+0x43): undefined reference to `dbopen'
collect2: ld returned 1 exit status
make[2]: *** [gnome-dump-metadata] Błąd 1

brakuje mi bibliotek z db?
db2 i db3 devel mam zainstalowane...
przydaloby sie te braki wrzucic do BuildRequires

pozdrawiam,
rafal

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|