Co z GNOMEm?

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Wto, 31 Paź 2000, 16:38:13 CET

Witajcie!

Mam takie niedyskretne pytanko, co u Was z Gnome'm? Wystarczy wszystkie
pakiety z gnome, gtk, rep, sawfish, orbit, corba, bonobo w nazwie
zainstalowac i juz?

Czy trzeba sie jakos gimnastykowac? Powiedzcie, ze nie ;)) Bo ja
probowalem skompilowac Gnoma ze zrodel i sie poddalem.

Chodzi mi o to, ze bede mial do wyboru instalowac u kogos RH7 i PLD i
chcialbym PLD, ale nie chce mi sie spedzic 5 godzin na ewentualna zabawe
z okienkami :)

Czy pakiety z PLD-1.0 dot. wlasnie GNOMEa itd tworza jakas spojna
kolekcje, czy na pale wrzucacie na buildery najnowsze wersje? :)

POzdrawiam,
Maciek
PS: Co sadzicie o nowym Red Hat'cie?