Co z GNOMEm?

Wto, 31 Paź 2000, 16:54:33 CET

On Tue, 31 Oct 2000, Maciej Arciuch wrote:

> Witajcie!
>
> Mam takie niedyskretne pytanko, co u Was z Gnome'm? Wystarczy wszystkie
> pakiety z gnome, gtk, rep, sawfish, orbit, corba, bonobo w nazwie
> zainstalowac i juz?
>
> Czy trzeba sie jakos gimnastykowac? Powiedzcie, ze nie ;)) Bo ja
> probowalem skompilowac Gnoma ze zrodel i sie poddalem.

W tej chwili zostało tylko kilka pakietów które sie nie kompilują na ponad
setkę. Wszystko jest w tej chwili w /test na ftp.

> Chodzi mi o to, ze bede mial do wyboru instalowac u kogos RH7 i PLD i
> chcialbym PLD, ale nie chce mi sie spedzic 5 godzin na ewentualna zabawe
> z okienkami :)

Robiąc ostanie poprawki do pakietów gnome robiłem to pod kontem tego żeby
nakładało się to poprawnie na pakiety z RH 7.

> PS: Co sadzicie o nowym Red Hat'cie?

Kilka ciekawych zreczy i sporo poprawek ale też nadal sporo niedoróbek.
W sumie ciężko jednoznacznie ocenieć i raczje próba wyciągania takiej
oceny pojawiać sie bezie u osób które nie za bardzo rozumieją jeszcze co w
w tym wszystkim piszczy.