libpng

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Czw, 26 Paź 2000, 12:16:37 CEST

On Thu, Oct 26, 2000 at 11:46:16AM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
> On Thu, 26 Oct 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
>
> [...]
>
> A co sie dzieje z perl-PDL'em ????
Z tego co narazie się rozeznałem, to trzeba go podzielić na podpakiety
(będzie tego trochę, hint: plik DEPENDENCIES w źródłach perl-PDL),
co usunie chore zależności typu gimp wymaga jakiejś dziwnej
biblioteki ponieważ jest ona wymagana przez jeden z komponentów perl-PDL.
Trzeba zmusić perl-PDL, żeby kompilował się z dynamicznymi wersjami
bibliotek (vide: BuildRequires: OpenGL-static).

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>