Kiedy nowe obrazy ISO ?

Śro, 4 Paź 2000, 08:59:08 CEST

On Wed, 4 Oct 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Pytanie jak w subj.
> Nie mam w domu sieci, wiec nie mam mozliwosci latwego postawienia L.
> A z tego co pisal Tomek, to nowa wersja powinna miec juz rpm 3.0.5
> i pare innych nowinek.

To trzebaby Sebastiana pomęczyć żeby to zrobił ale najpierw chciałbym
dokończyć kilka zmian związanych z nowym gnome-print (powinno być to
gotowe pod wieczór).

Po wypuszczeniu tych img zmian będzie sporo i wygenerowanie następnych img
nastąpi dopiero po przejściu na glibc 2.1.94 (bo wychodzi na to, że jest
już wszystko gotowe, a bez takiego przejścia wręcz kilka rzeczy nie chce
pracoewać poprawnie). W trakcie tego przejścia nastąpi praktycznie
rekompilacja wszystkiego co używa db (przechodzimy na db3) i kilku innych
programów. Tak duża zmiana może potrwać dłużej niż tydzień.

W przeciągu najbliższych dwuch dni zapewne też ruszy budowanie portu
sparcv9.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/