zabezpieczenia.

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Czw, 5 Paź 2000, 19:19:55 CEST

Witam!

On Thu, 5 Oct 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:

> dodac go do grupy "wheel"

Niestety nie działa :(

> zainstalowac telnetd

Dzięki, ale jestem tępy. Zapomniałem, że w PLD masz to co sobie
zainstalujesz a nie predefiniowany zestaw na każdą okazję :)

> jaki błąd połaczenia? Co wywala? Czy to przypadkiem nie chodzi o
> relaying?

Źle się wyraziłem. Chodzi o dostęp klienta za pomocą <przepraszam> Outlook
Express </przepraszam>. A co wywala? Błąd połączenia numer: "jakaś liczba
szesnastkowa" :) Badziewny M$.

                                          Pozdrawiam
                                               Artur