Do przebudowy :)

Michal Zawalich michuz w reda.look.com.pl
Śro, 11 Paź 2000, 00:48:46 CEST

On Tue, 10 Oct 2000, Michal Margula wrote:
> Heja
>
> Do przebudowy jak na razie libglade i glade, bo krzyczą o gnome print, które
> mamy nowe już. Dodatkowo prosiłbym o wybudowanie do test siag i evolution.
> Chętnie też obejrze lincity (w końcu trzeba się jakoś rozerwać, nie? :>).
> Dalej - czy możliwe jest zbudowanie już koffice? Siag trochę mnie zawiódł,
> więc do nowej wersji będę go traktował raczej jako zabawkę a nie coś
> poważnego.

Spec do koffice jest juz właściwie gotowy. Fajnie by było, żeby ktos go jeszcze
sprawdził czy nic nie pominąłem. BTW bez kdebase koffice trochę się "rozłazi"
na ekranie.

Jeszcze jedno: swego czasu rozmawialem z kloczkiem na irc'u o ujednoliceniu
przechowywania dokumentacji KDE (%{_docdir}/HTML/<lang>/<program>) i
GNOME (%{_datadir}/gnome/help/<program>/<lang>). Wydaje mi się, że najlepszym
miejscem będzie tak jak jest w KDE ( %{_docdir}/HTML ). Ale bez względu jaki
katalog zostanie wybrany nie wiem jak naprostować drugą rozbierzność,

Jakieś pomysły?

Pozdrawiam.

--
   +-------------------+    0x33,0x73,0x3b,0x26,0x63,0x23,0x6b,0x76,0x3e,0x7e,