pop-before-smtp

Mirek Nowakowski nowam w limes.com.pl
Śro, 11 Paź 2000, 08:05:53 CEST

On śro, 11 paź 2000, Marcin Chojnowski wrote:

> 0.16d

> to co mam z wersja 0.16d zrobic aby mi logowala do /var/log/maillog ?

Pewnie w konfiguracji pop-before-smtp (/etc/sysconfig/popbsmtp) zmienic
LOGFILE na /var/log/messages.

> Jakies blizsze namiary ???

Nie pamietam dokladnie, wejscie na strone bylo przez
http://spam.abuse.net/spam/tools/smPbS.html i prowadzilo zdaje sie gdzies
na cynic.net. Jezeli chcesz moge Ci wieczorem na priva podeslac pakiet
zrodlowy dla RH, to raptem 16 kB. Tam jest niuans w procedurze
opendb_write: trzeba zmienic O_EXLOCK na LOCK_EX.

OSciski!
Mirek Nowakowski