Ponad 700MB obraz ... X-y 3.3.6 (supported)

Marek Guevara Braun marek w atm.com.pl
Pią, 13 Paź 2000, 14:14:22 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Źródła XF 3.3.6 są w repo (co prawda nie ma tam już źródłowych tarów ale
> są wszystkie inne pliki). Zresztą te binarki zdaje się, że juz są nie do
> użytku.

Pozostaja jeszcze ci, ktorzy (tak jak ja) uruchamiaja X-y a ich karty
nie
sa obslugiwane przez 4.0.1 (jak moja ELSA S3 968) - musialem przebudowac
kilka pakietow zaleznych od bibliotek z 4.0.1 (np. xemacs), ale caly
czas
uzywam  XFree 3.3.6 z pakietow PLD (i dziala :)

Jak tylko wersja 4 bedzie obslugiwala starsze karty S3 zaczne jej
uzywac,
chocby ze wzgledu na wygode korzystania z dystrybucyjnych pakietow,
ale jak na razie pozostaje mi wersja 3.

Pozdrawiam,
Marek Guevara Braun