sshd + SIGILL (i386) (fwd)

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pią, 13 Paź 2000, 21:17:37 CEST

Wlasciwie to komu przeszkadzalo Reply-To: pld-list?

--
	Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>
	PGP ID: 0xA95391BD

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 10 Oct 2000 21:18:46 +0200 (CEST)
From: Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
To: Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>
Subject: Re: sshd + SIGILL (i386)

On Mon, 9 Oct 2000, Paweł Sakowski wrote:

> Mialem cos takiego na ssh wlasnej kompilacji. Pewnie to przez upgrade
> jakiejs biblioteki (chociaz nie wiem, jaki autor moglby tak bardzo
> skopac swoje lib*. Po rekompilacji dziala jak dawniej.

Przypuszczam, że tu chodzi o jakąś palanterię w stylu tej która jeszcze
nie jewst usunięta dla sparc i axp. W przypadku sparc ktoś sobie założył,
że pewnikiem jeżeli bendę chciał kompilować na spar to będzie to usparc
(do opcji kompilacji dodawane jest -mcpu=ultrasparc), a na na axp na pewno
ktoś będzie chciał kompilować z -mieee.
Zapewne jest tam na sztywno wpisane jakieś -mcpu=pentiumpto albo coś koło
tego co powioduje generowanie kodu z olewaniem target przekazanego dla
autoconfa.