Galeon

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pią, 13 Paź 2000, 22:19:48 CEST

Witam!

On Fri, 13 Oct 2000, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> z cvs moge sprobowac pomoc jak bedziesz mial problemy..

To od czego zacząć?

Mam dwa pliki galeon-0.7.6-1.src.rpm oraz galeon-0.7.6-1.rpm.
Właściwie do dalszej zabawy potrzebny będzie tylko ten pierwszy.
Jest to mój pierwszy RPM więc proszę o wyrozumiałość. Zbudowany na
podstawie oryginalnego rpm'a z poprawkami dla PLD.
I co dalej. Acha mam jeszcze wejście do CVS'a tylko nie bardzo wiem czy
przez modem to ma sens.

                                 Pozdrawiam
                                      Artur