Re: Galeon już działa == schrzaniona Mozilla?

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Czw, 19 Paź 2000, 22:11:25 CEST

Witam!

> Hmmm.... w tym wypadku to kwestia modyfikacji galeona i jego procedury
> wykrywania instalacji mozilli. Jest gdzieś w docach, że jeśli ta procedura
> się nie powiedzie to każe ustawiać tą zmienną.

> W sensie co z tym zrobić?

Jestem za zmianą w mozilli. Jak ją zainstalowałem to
potem żaden user nie mógł jej odpalić. Wymagała najpierw odpalenia z
root'a by wygenerować jakieś tam wpisy i dpoiero po tym wszyscy mogli się
cieszyć nowym M18.

                                                Pozdrawiam
                                                 Artur

ps. Zaraz zobaczę czy w Galeonie to jakaś kosmetyka, czy trzeba grzebać
gdzieś po źródłach.