Re: Galeon już działa == schrzaniona Mozilla?

Czw, 19 Paź 2000, 23:56:40 CEST

On Thu, 19 Oct 2000, Michal Margula wrote:
[..]

> W sensie co z tym zrobić?

Nie wiem czy to jest to ale na sparc coś takeigo wyszło:

+ dist/bin/regxpcom
+ LD_LIBRARY_PATH=dist/bin MOZILLA_FIVE_HOME=dist/bin
dist/bin/regxpcom: error in loading shared
libraries: dist/bin/libxpcom.so: undefined symbol:
.gnu.linkonce.t.do_AssignFromReadable__t23basic_nsAWritableString1ZUsRCt23basic_nsAReadableString1ZUs
Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.26851 (%install)
Error: package build failed.

I zdaje sie że to jest chyba generowanie tego pliku. Coś takeigo wyszło
takze na 386 i 586 ale jakos tak sie zdażyło że w kolejke poleciało drugie
zlecenie pzrebudowania mozilli przy juz rozpoczetym budowaniu. Przy
pierwszym budowaniu w obu przypadkach wywaliło się to z podobnym błędem, a
w drugim budowanie pakietu nie wiedzieć czemu skończyło się już poprawnie.
Zapewne plik jest ale skopany i dlatego trzeba uruchamiać to z root-a żeby
to ponownie wygenerować.
Tak czy inaczje byk tkwi w w samej mozilli.

Zapuszcze jeszcze raz przebudowanie pakietu na sparc żeby sprawdzić czy i
u po ponownym przebudowaniu pakiet się wygeneruje. Jeżeli tak będzie to
dodatkowo prawdopodobnie gdzieś tkwi jeszcze błąd w procedurze budowania
pakietu. Nie wiem dla czego ale mam przeczucie, że pakiet sie jednak
zbuduje co będzie oczywiście złą wiadomością w tym wypadku.

Kolejna sprawa. Czy dałoby sie wyodrębnić w osobny podpakiet (gecko) to co
potzrebuje galeon do uruchomienia ? Probował ktoś to przeglądać pod tym
kontem ?
I jeszcze jedno na co już zwracałem uwagę to to, że prawdopodonie przyszłe
zmiany powinny iść w kierunku przeniesienia części lib*.so* z
/usr/X11R6/lib/mozilla do /usr/X11R6/lib.

kloczek --