Re: Re: Galeon już działa == schrzaniona Mozilla?

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pią, 20 Paź 2000, 07:26:20 CEST

[czwartek, 19 październik 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Chyba raczej nie. Zawartość /usr/X11R6/bin/mozilla:
[SNIP!]

alchemyx w mephisto alchemyx$ more /usr/X11R6/bin/galeon
#!/bin/sh

dist_bin=`dirname $0`

if test -n "$MOZILLA_FIVE_HOME"; then
        LD_LIBRARY_PATH=$MOZILLA_FIVE_HOME:$LD_LIBRARY_PATH
        export LD_LIBRARY_PATH
        exec $dist_bin/galeon-bin $@
elif [ -f /usr/local/mozilla/libgtkembedmoz.so ]; then
        MOZILLA_HOME=/usr/local/mozilla
elif [ -f /usr/lib/mozilla/libgtkembedmoz.so ]; then
        MOZILLA_HOME=/usr/lib/mozilla
else
        echo "Cannot find mozilla installation directory. Please set
MOZILLA_FIVE_HOME to your mozilla directory"
        exit
fi

Czyli tymczasowy patch zmieniający ścieżki?

> [...]
> powinny lądować w /usr/X11R6/lib. Co najwyżej jakieś moduły mozilli
> powinny lądować w /usr/X11R6/lib/mozilla bo tak to to nawet z FHS nie jest
> zgodne.
> Tak wogóle jeszcze jedna sprawa. Przy kompilacji ponad połowy plików C++
> nie jest używane CXXFLAGS, a całość jest kompilowana z domyślnymi opcjami
> optymalizacji na poziomie C jak i C++. Kurcze ludzi z mozilli za takie
> pierduły to sie powinno pozbawiać praw zapisu do CVS żeby po ponad dwuch
> latach pracy nad projektem jeszcze po porządkować tego czy nie pousuwać

Myślę, że tego molochu nie da się przetrawić :). Ja nie jestem w stanie tego
patchować, bo same źródła mi się nie zmieszczą :>

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer