Bootkietka i inne takie.

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 24 Paź 2000, 15:51:22 CEST

On Tue, Oct 24, 2000 at 03:27:36PM +0200, Sebastian Zagrodzki wrote:
> przepis na poprawienie:
> a) wziac obraz i syslinuxa (z FM)
> b) podmontowac obraz po loopbacku
> c) wymienic plik "vmlinuz" na wlasny
> d) odpalic syslinux a:
> e) odmontowac obraz
> f) przerzucic na dyskietke i uzywac

Robilem to w bardzo podobny sposob tylko ze montowalem po loop
i F5 vmlinuz. I po tym dostawalem blad o ktorym Ci pisalem.
Nie wiem dalej z czym do ugryzc. Dlaczego fdisk zle wykrywa
dysk. Sprobuje jeszcze z kernelem z cvs'u moze to to ?

Tiwek

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'