Pakiety do ftp.pld.org.pl

Wto, 24 Paź 2000, 22:46:28 CEST

On Tue, 24 Oct 2000, Paweł Sakowski wrote:

> Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić, jak wygląda proces trafiania pakietów na
> ftp.pld.org.pl? (kto decyduje, co po zdecydowaniu, czy jest jakaś
> automatyzacja)

Przeważnie ja ale takze Janek. Także Sebastaian ma odpowiednie uprawnienia
żeby prezenieść pakiet do /PLD-1.0. W przypadku /test tutaj pakiety
trafiają zwrotnie automatycznei po przebudowaniu i tutaj lista ludzi
którzy mogą wysyłać zlecenia na buildery jest znacznie dłuższa.

Do pewnego stopnia proces przenoszenia z /test do włąsciwej hierarhii jest
automatyzowalny ale i tak o ostatecznym przeniesieniu decyduje ocena
zasobu i jego jakości/gotowości do wyniesienia z /test. W tym sensie takie
decyzje zwykle są dość subiektywne i jak wspomniałem na początku zwykle
podejmuję je ja.

De facto wszystkie ruchy związane z ftp.pld.org.pl są wykonywane na
team.pld.org.pl, a na ftp.pld.org.pl wyszystko co godzinę jest kopiowane
rsyncem (także na pozostałe mirrory) i sam team.pld.org.pl nie jest wprost
dostępny ani po rsync dla reszty ani też niema tam ftp serwera.