patch z FreeBSD ports do pine

Śro, 25 Paź 2000, 09:45:15 CEST

Ponoś jest na błedy wzwiązane z X-Keywords. Niemniej nie mam pojęcia gdzie
to leży. Pzrekjrzałem to co leży na ftp i nie ma tam tego patcha. Ostani
jaki tam jest niest datowany na połowę czerwca gdy tymczasem bug raport na
bugtraq było z półtorej miesiąca temu. Ma ktoś orientację gfdzie to moze
być ? Wogóle jest jakaś lista na której pojawiają sie jakieś logi ze zmian
w FreeBSD/OpenBSD ?

Wogóle to co znalazłem na ftp bardzo mi się "spodobało". Wszystko jest tak
pieruńsko cienko udokumentowane jakby to było pod ziemią robione (ale to
już uwaga kompletnie na boku). W tym sensie nie dziwię się już temu, że
dochodzi do takich rzeczy, że ktoś odkrywa sec błąd w jakiejś aplikacji
która jest w tej czy innej dystrybucji L, a potem ktoś z głupim
uśmieszkeim wyskakuje, że w FreeBSD/OpenBSD X czasu temu ju było
poprawione :>