kernel i problemy......

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Pią, 27 Paź 2000, 18:27:30 CEST

On Thu, Oct 26, 2000 at 03:09:55PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Niestety. Alanowi (jak to AK powiedział mi ostanio) znacznie lepiej
> wychodza pierwsze pre niż wersje finalne.
> Andrea miał kilka poprawek do 17. Myślę, że z kilkoma możnaby popróbować
> (po mimo, ze Janek troche protestował).
> Ja osobiście miałem ze dwa zwisy totalne na 17 przy praktycznei braku
> obciążenia w postaci fury procesów (dz dzisiaj nie mam pojęcia co to tak
> faktycznei wyłożyło mi maszynkę).
Deja Vu... parę dni temu maszynka po upgrade z chyba 2.2.14 na
2.2.18pre9 dwa razy w odstępie kilku godzin zwyczajnie przestała
reagować, bez żadnej widocznej przyczyny. Obciążenie żadne; sporo
leżących odłogiem daemonów + seti w home. W logach nic nie zostało, a że
maszyna nie ma monitora (klawiatury też ;) ). Więc nie wiem czy było
jakieś kernel panic. Teraz się zastanawiam czy to nie walnięte jądro
(kompilowane ze źródeł, z łatami ReiserFS i /proc/decss).
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl =--
--= PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee... =--