kernel i problemy......

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Czw, 26 Paź 2000, 22:08:04 CEST

On Thu, 26 Oct 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Andrea miał kilka poprawek do 17. Myślę, że z kilkoma możnaby popróbować
> (po mimo, ze Janek troche protestował).
> Ja osobiście miałem ze dwa zwisy totalne na 17 przy praktycznei braku
> obciążenia w postaci fury procesów (dz dzisiaj nie mam pojęcia co to tak
> faktycznei wyłożyło mi maszynkę).

Hmm, mam sporo maszynek na 2.2.17 różnie obciążonych (spory przekrój
zadań) i w zasadzie tylko jedna zalicza do tej pory zaliczyła pare
niewyjaśnionych padów, w każdym razie dzisiaj, po którymś tam padzie,
wymieniliśmy w niej zasilacz... (w logach nic nie było).

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl