pascalek: SPECS xmms.spec

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Pon, 30 Paź 2000, 11:18:16 CET

On Mon, Oct 30, 2000 at 11:12:42AM +0100, Rafal Cygnarowski wrote:

> Jezeli jest to tylko kwestia tego, zeby mozna bylo to skompilowac
> posiadajac tylko xmms-devel, to juz sie zabieram do pracy
> (chociaz nie jestem pewien, czy sie skompiluje - autor upieral sie
> zeby kompilowac to razem z xmms - ale jakos mu do konca nie wierze ;)
>
> Zastanawiam sie czy nie lepiej byloby to jednak mimo wszystko zostawic
> tak jak jest, a wszystkie pluginy porozdzielac w xmms.spec na paczki:
>
> xmms-mpg123 (input/output)
> xmms-vorbis (input/output)...
> etc...
Fajnie by było porozdzielać te plugin-y, które przychodzą z xmms-em
na podpakiety (xmms-mpg123, xmms-wav, itp.)

Nie jest natomiast dobrym pomysłem ładowanie zewnętrznych pluginów do
xmms.spec, ponieważ jeśli będziesz chciał przekompilować
tylko jeden z zew. pluginów (bo ukazała się nowa wersja),
to musisz też całego xmms-a.

> ps. jak by sie mial nazywac spec? xmms-vorbis.spec???
Dokładnie tak.
[...]

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>