pascalek: SPECS xmms.spec

Pon, 30 Paź 2000, 21:29:30 CET

On Mon, 30 Oct 2000, Rafal Cygnarowski wrote:

> wlasnie wrzucilem to do repo (autor "klamal" ;)
> nie wiem tylko, czy wszystko poszlo dobrze, bo wrzucalem na modemiku
> i ciagle mi zrywalo polaczenie (tj. mam nadzieje, ze niczego nie
> przegapilem) - w razie czego: krzycz :>
>
> dorobilem do niego skrypty do automake-a i autoconf-a na podstawie tych
> z xmms, jesli moglbys rzucic Tomaszu na to okiem i wyrzucic jeszcze to
> co nie potrzebne, bede wdzieczny...

Z tego co patrzyłem (ale nie za długo) to jest ok ale. Na razie tak czy
inaczje chcę poprostu skończyć gnome-libs&db3.

> przyjalem nastepujaca metode:
> xmms-input-{nazwa}
> i odpowiednio:
> xmms-output-{nazwa}

Dla mnie może być i niech tak zostanie o ile nikt nie zgłosi czegoś
lepszego.

Tak jeszcze bajdełejem.

Zostało mi jeszcze do przetestowania kilka pakietów z gnome-libs&db3
(balsa ggv gimp gnocatan-client gnocatan-server gnofin gnomba gnome-games
gnome-utils gnome-vfs gnumeric go go-plugins gtkhtml gxsnmp irssi-GNOME
medusa memprof pan sawfish-gnome vlc-gnome xmps yank .. i jescze GConf ale
ten ma jakiegoś ostrego byka na poziomie źródeł w ostaniej wersji).

Powinienem dzisiaj to skończuć może za wyjątkiem sawfish.
Z obserwacji:
$ rpm -q --whatrequires libgtkxmhtml.so.1
control-center-1.2.2-7
gnotepad+-1.3.1-4
gnome-core-1.2.3-2

Zdaje sie że to da sie kompletnie zastąpić przez gtkhtml i IIRC GIMP
potrafi użyć gtkhtml zamiast gtkxmhtml (GIMPa w tym podejściu też nie da
sie opracowąc ze względu na przedłużający sie brak PDLa).

ggv, yank i go prawdopodobnie też nie przejdą przez sito gdyż mają duże
zaszłosci i nie da się tego przekompilować bez dużych zmian w nowym
środowisku bibliotek. ggv mopżnaby chyba jeszcze uratować wyłaczając
bonobo (i chyba tak zrobię) ale go już nie.

Patrzył ktoś moze czy irssi ma frontend pod Gtk ? Przyzwycziłem się do
tego co jest w starej wersji i jakoś szkoda by mi było się z tym rozstawać
;)

To co nie przejdzie przez fale obecnych zmian cofne do /test