ncurses?

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Śro, 6 Wrz 2000, 19:24:40 CEST

Mam dziwny objaw - cokolwiek kompiluję z libncurses, wywala się
z setką komunikatów typu:

/usr/lib/libncurses.a(lib_newwin.o): In function `newwin':
lib_newwin.o(.text+0x111): undefined reference to `SP'
/usr/lib/libncurses.a(lib_newwin.o): In function `_nc_makenew':
lib_newwin.o(.text+0x3fc): undefined reference to `SP'
lib_newwin.o(.text+0x4f5): undefined reference to `SP'

itd - tak jakby brakowało jakichś modułów w samym ncurses. Pakiet
najnowszy, brany z FTP. Próbuję u siebie jeszcze raz przekompilować
i zobaczę co się stanie, ale mam prośbę żeby ktoś spróbował ten
efekt powtórzyć - ja kompilowałem akurat ntalkd. Jeśli będzie działać,
to znaczy że coś u mnie jest lame.

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>