TeTeX

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 6 Wrz 2000, 20:51:22 CEST

On Wed, Sep 06, 2000 at 10:27:23AM +0200, wrobell wrote:
> jak najbardziej sie kompiluje (latex plik.tex).
nie twierdzilem ze jest inaczej problem w tym ze nadal wielu
fizykow uzywa revtexa a nie revtexa4 ktory jest revtexem pod L2e.
I nie moge im powiedziec ej zacznij urzywac revtex4 i latex 2e bo
mnie w dupe kopna tak ze bardzo dlugo nie spadne.
> latex209 jest juz obecnie od _paru_lat_ przeszloscia i podejrzewam, ze
> revtex dziala obecnie tylko z latex2e, przejscie na obecnie jedynie slusznego
> latex-a w swoich dokumentach
revtex nie dziala wogule z LaTex2e. Z LaTeX2e dziala tylko revtex4 ktory
nawet nie jest oficjalnie wypuszczony.

> _generalnie_rzecz_biorac_ polega na zmianie w preambule polecenia
> \documentstyle na \documentclass
Dziekuje za informacje. Nie bardzo wiem jak sie wyzlosliwicWiec nie
bede sie wyzlosliwial.
Lukasz
--
£ukasz Dobrek