IPv6 i tepsa, dziwna sprawa

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Śro, 6 Wrz 2000, 20:59:28 CEST

Postanowiłem się trochę pobawić ipv6 i wyszła dziwna sprawa.
Po załadowaniu modułu ipv6 (kernel 2.4.0-test7) przestali mnie widzieć
tepsowcy-modemowcy.
Sprawa o tyle dziwna, że nic nie ruszałem, tylko załadowałem moduł.
Sieć lokalna i ludzie na dzierżawkach nie mieli problemów, a tepsiarze
nie mogli praktycznie nic zrobić. Przechodziły małe pakiety a przy
jakimkolwiek większym połączenia stawało. Objawy podobne jak przy
skopanym MTU discovery.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.