zablokowanie listy

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Śro, 13 Wrz 2000, 09:18:34 CEST

On wto, wrz 12, 2000 at 01:43:01 +0200, wrobell wrote:
> On Tue, Sep 12, 2000 at 01:36:20PM +0200, Serek/GNU wrote:
> [...]
> moze tez nie podsylac moderatorowi, tylko odbijac list osobie
> z zewnatrz z informacja, ze moze podeslac swoje watpliwosci
> na adres moderatora

tak da sie bez problemu. i to chyba bedzie najlepsze
wyjscie, gdyz wszelkie filtrowanie po prostu trwa
i tyle. nie wiem czy zauwazyliscie, o ile szybszy
jest ezmlm w stosunku do innych listserverow - jest
szybszy wlasnie dlatego, ze nie traci czasu.

zatem od 1.10.2000 lista bedzie dostepna tylko
dla subskrybentow - inni dostana maila, ze
musza pisac na inny adres.

--
serek ----------> http://metalab.unc.edu/ser/
popieraj całkowitą wolność słowa w internecie