nieoficjalie

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Śro, 13 Wrz 2000, 09:35:35 CEST

> design jest ok tylko php jak dla mnie sux :-)
> jesli chcesz to przepisz to na wmla (website meta language),
> a wogole to modul w cvsie PLD-web

a dla mnie wml jest do bani, jest zbyt malo popularny i nie ma
zadnych bajerow slużących do integracji z bazami sql/ldap,
nie wspominam juz o snmp, shockwave - moglbym tak leciec dlugo.

ale proponuje przestać się kłócić.
kevin zrobił dobrą robotę i tyle.

teraz musimy podyskutować o wyglądzie stron i organizacji pracy,
ale przenieśmy się na pld-www@ - ta lista działa i działała.

--
serek ----------> http://metalab.unc.edu/ser/
popieraj całkowitą wolność słowa w internecie