Potrzebne zwięzłe informacje

Remigiusz Babicz reik w bobo.ds5.agh.edu.pl
Wto, 19 Wrz 2000, 00:13:53 CEST

Jak w temacie. Mogą byc na priva lub na liście. Jeżeli juz ktoś zadał
takie pytania jak ja, to przepraszam za generowanie ruchu, ale nie
znalazłem niestety na nie odpowiedzi w archiwum listy :(

Chcę powiększyć dokumentację PLD (i przy okazji sie troszke nauczyc -
a może na odwrót. Nie ważne ;) ). I tu problem:

1. Czy jestem zdany na samodzielne przedzieranie się po sieci w
poszukiwaniu informacji i testowaniu ich na własnym kompie, żeby dopisać
jeden rozdział do dokumentacji, czy tez jest jakies fajne miejsce, gdzie
moge znalezc dokumenty w wersji 'surowej' (głównie interesują mnie na
razie wszelakiego rodzaju pliki konfiguracyjne i tematy z tym związane).

2. Dlaczego nie mogę się zalogować do cvs'a z konta shellowego
(http://www.pld.org.pl/zasoby/cvs.shtml), żeby zassać po kilka plików na
raz? Korzystanie z wersji WWW ma tą wadę, że jest uciążliwe, gdy nie za
bardzo wiadomo czego się szuka...

3. Troszkę offtopic. Chcę zaproponować Linuxa w pracy do realizacji części
projektów (na dobry początek php+apacz zamiast asp+NT) Ale nijak nie mogę
pożenic ze sobą pakietów z php4.0 i apacza (żeby pobawić się php). Czy są
gdzieś na WWW PLD iformacje dot. takich właśnie problemów? Czy pozostaje
zgłoszenie błędu w formularzu i cierpliwe czekanie / samodzielna walka z
bugiem?

I to na razie wszystko co mi przychodzi do głowy w tym momencie. Dziękuję
za uwagę i ewentualną odpowiedź.

--
reik
reik w student.uci.agh.edu.pl