Zgłaszam zapotrzebowanie na UID-y

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Czw, 14 Wrz 2000, 17:06:54 CEST

On Thu, 14 Sep 2000, Jan Rekorajski wrote:

> Weź poprawkę na /proc. ucd-snmp trochę z tamtąd ciągnie.

Yhm, tylko że akurat ja tego wszystkiego nie potrzebuję.
Mi wystarczy jak chodzi jako snmp.
W sumie przydało by się to może jakimś przełacznikiem w /etc/sysconfig
załatwić.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.