DEV raz jeszcze [było Re: LPRng + klogd]

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 15 Wrz 2000, 09:14:07 CEST

On Fri, 15 Sep 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Fri, 15 Sep 2000, Jakub Bogusz wrote:
> [..]
>
> dev.spec
> Możesz poprawiać, bo wuglada, że jest to wskazane.

Z tego wynika, że pld-dev idzie do piachu ???
Jeśli tak, to niech ktoś powycina jego fragmenty z SOURCES i SPECS.
[jeśli nie to także proszę o informacje]

Jeśli do jutra nikt tego nie zrobi, zrobię to ja.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}