DEV raz jeszcze [było Re: LPRng + klogd]

Pią, 15 Wrz 2000, 11:05:34 CEST

On Fri, 15 Sep 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Z tego wynika, że pld-dev idzie do piachu ???

Spokojnie Wojtek. Ano pójdzie bo pakiet ma się nazywać dev, a nie pld-dev.
Masz kolejny przejaw nieakceptowania tego, że do pewnych rzeczy uzywa sie
branchy, a nie osobnych plików.
Osobiście za bardzo nawet pld-dev sie nie przyglądałe, bo mnie interesował
pakiet dev. Jeżeli uważasz że to co jest pld-dev jest cenne to opracuj to
na poziomie który będzie wypałniał funkcje obecnego dev i w specu pakeitu
dev.