(ed)

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 18 Wrz 2000, 11:38:21 CEST

On Mon, 18 Sep 2000, Rafal Cygnarowski wrote:
[..]

> Jestem za zmiana nazw pakietow (rewizji) na *pld.rpm.
> Dzieki temu latwo mozna znalezc w swojej instalacji pakiety nie z PLD
> (rpm -qa | grep -v pld [tak mam w domciu]) tudziez pakiety wlasnie z PLD
> (tak mam w robocie, gdzie mam czesc pakietow z PLD nalozone na RH).

A to:
rpm -qa --qf "%{Name}-%{Version}-%{Release}-%{Distribution}\n" | grep PLD
Ci nie wystarczy ?

> Poza tym jak ktos juz bedzie sciagal taki pakiet (np. za posrednictwem
> blogoslawionego plikoskopu) to to *pld* przy rpm bedzie go walilo mocno
> po oczach, ze jak bedzie chcial to zainstalowac na rh, suse czy mandarynke
> to powinien liczyc sie z jakimis trudnosciami.
I tak bedzie. Hint: PLD pracuje na nowszych wersjach niektorych bibliotek
i zaleznosci zwroca na siebie uwage. Choc moznaby dac w basesysetem
Provides: PLD, i w kazdym pakiecie Requires: PLD tylko po co?
A jak ktos uzywa --force --nodeps to jak to kloczek napisal:
"Serwer powinien warczec, piszczec i kopac podajac: lame admin detected,
jednoczesnie blokujac klawiature na godzine"

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-