(ed)

Rafal Cygnarowski rafal_c w pascal.pl
Pon, 18 Wrz 2000, 12:28:58 CEST

On Mon, 18 Sep 2000, Marcin Bohosiewicz wrote:

> A to:
> rpm -qa --qf "%{Name}-%{Version}-%{Release}-%{Distribution}\n" | grep PLD
> Ci nie wystarczy ?

nio... szczegolnie gdy klepie to 'z palca' a nie ze skryptu to jednak wole
swoja wersje

> Provides: PLD, i w kazdym pakiecie Requires: PLD tylko po co?

tego nie popieram.
A stosuje czasami mieszanie pakietow, gdy mi sie spieszy i na szybko
potrzebuje spelnic jakies zaleznosci. Wiec potem musze grzebac i wybierac
co jest 'bee' i wywalac...

pascalek

       rafal 'pascalek' cygnarowski     |  You  have   the  capacity
          mailto:rafi w pascal.pl         |  to learn  from  mistakes.
 http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek |  You'll learn a lot today.