xemacs itp?

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 20 Wrz 2000, 14:57:38 CEST

Mam takie pytanie dotyczy to w szczegolnosci {x,}emacsa i perla.
Czy ludzie znajacy sie na tym mogli by przygotowac speca ktory
zawieralby tylko zalerznosci. potrzebne do jakiej takiej wygodnej
pracy. Bo istnieja takie zuczki jak ja ktore na xemacsa patrza
z nabozna trzcia ale zdaja sobie sprawe ze istnieja rzeczy
na niebie i ziemi nie poznawalne dla przecietnego czlowieka.

Wtdey tak zuczek robilby  sobie rpm -Uvh xemacs-deps + zalerznosci .
Userom by wszystko dzialalo a jemu by sie koszmary po nocach nie snily.
Pewnie podobnie mozna by przygotowac jakis taki pakiet z bazowymi
zalerznosciami dla perla.

Ja zdaje sobie sprawe ze podzielenie tego na taka ilosc pakietow ma napewno
gleboki sens. Ale miejcie tez na uwadze mniej sprawnych intelektualnie. Dajcie
nam szanse. Bylem na PLUGU na ktorym Ziemek twierdzil ze 5 lat i juz cos wiesz
o emacsie. To mi zostalo jeszcze 4 lata i 12 miesiecy.

Lukasz
--
£ukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik