kernel 2.2.17-2

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 20 Wrz 2000, 14:59:17 CEST

On Wed, 20 Sep 2000, Serek/GNU wrote:

> 1. to se zrob rm /lib/modules/xxx/xxx; depmod -a i tyle
> 2. jesli sie sypia to po co je ktos zaklada?

Tak BTW: nie moznaby poszatkowac modules na osobne pakiety
kernel-costam? Nie uzywam 90% tych modulow, a nie ukrywam, ze kernel
przygotoweany przez PLD jest naprawde swietny - mam nawet na jednym
serwerze z rpma go (a kiedys sie najbijalem z redhatowcow tak robiacych
:>)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN: 12267440,
uznam.top.pl/~alchemyx, PL section of Linux Counter maintainer