routing

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Śro, 20 Wrz 2000, 23:34:50 CEST

Witam!!

Mam problem z ustawieniem statycznego routingu. DHCP dla windzianych
klientów wymaga następującego wpisu:
route add -host 255.255.255.255 device

po przekopaniu się przez dokumentację rc-scripts mam taką zawartość pliku
/etc/sysconfig/static-routes:

eth0 255.255.255.255
eth1 255.255.255.255

(bo mam dwie karty sieciowe). Po restarcie systemu ustawia tylko routing
dla dla eth0 a ignoruje zupełnie eth1. Oczywiście interfejsy eth0 i eth1
stoją poprawnie i działają. Co robię źle?

                                       Pozdrawiam
                                         Artur