routing

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Czw, 21 Wrz 2000, 01:17:03 CEST

Witam!

> W zasadzie to nie wiem czy nie byłoby jesnak lepiej żeby w skrypcie od
> dhcpd byłoby dodanie tego typu wpisów.
> Tego typu wpis jest potrzeby nie tylko dla win klientów. On jest wogóle
> potrzebny na dhcp serwerze.

Dzięki. Zgodnie z sugestią poprawiłem skrypt startowy dhcp, posiłkowałem
się starą instalacją MDK 7.0 gdzie to jest już zrobione, ale tam jest to
wykomentowane. BTW czy da się zrobić w takim razie taką modyfikację
skryptu /etc/rc.d/inet.d/dhcp aby sam wykrywał interfejsy sieciowe i sam
ustawiał odpowiednio routing? Można by wtedy na stałe umieścić to w
pakiecie.

                                     Pozdrawiam
                                          Artur