postfix, procmail, ~/Mailbox i problemy...

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Czw, 21 Wrz 2000, 13:16:17 CEST

On Thu, 21 Sep 2000, Michal 'Orr' Daszkowski wrote:

> [...]
>
> Sep 21 10:43:46 pld postfix/local[23695]: E99C33704:
> to=<midas w pracownia.spr>, relay=local, delay=1, status=bounced (can't create
> user output file. Wyniki polecenia / Command output: procmail: Couldn't
> create "/var/mail/midas" procmail: Lock failure on "/var/mail/midas.lock"
> procmail: Error while writing to "/var/mail/midas" )
>
> [midas w pld midas]$ rpm -q postfix procmail
> postfix-20000531-4
> procmail-3.14-5
>
> Może ktoś coś poradzić? Bo procmail raczej jest mi potrzebny, a na
> dostarczaniu poczty do ~/Mailbox a nie do /var/mail/username bardzo
sprawdz czy samemu procmailowi nie mozna wlozcy do glowy polozenia
skrzynki..bo wtedy juz postfix moze mniec niewiele do powiedzenia imvho

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,

-- Support your government, give Echelon / Carnivore something to parse --
classfield  top-secret government  restricted data information project CIA
KGB GRU DISA  DoD  defense  systems  military  systems spy steal terrorist
Allah Natasha  Gregori destroy destruct attack  democracy will send Russia
bank system compromise international  own  rule the world ATSC RTEM warmod
ATMD force power enforce  sensitive  directorate  TSP NSTD ORD DD2-N AMTAS
STRAP warrior-T presidental  elections  policital foreign embassy takeover