kernel 2.2.17-2

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 22 Wrz 2000, 15:43:36 CEST

From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>

[ciach]
> W nocy wygenerowały sie do /test nowe kernele i dzisiaj zamierzam porobić
> troche prób z tymi binarkami. Zobacz moze te nowe pakiety już działają jak
> należy.
Te moje dzisiejsze proby byly wlasnie na 'nocnych' pakietach. :(((
Sprawdzilem z /test  pakiet *.i686.rpm, sam zbudowalem z src.rpm i386.rpm
i w koncu make bzImage ze zrodel kernel-source*rpm zawsze ten sam efekt.
Reiserfs wkompilowane w kernel.
BTW do takich testow grub jest znakomity!! Przy lilo juz dawno bym sie pogubil.

pzdr
Stacho Pal