Mutt vs. pine (Re: ficzer or no_ficzer (RFC))

Pon, 25 Wrz 2000, 17:59:17 CEST

On Mon, 25 Sep 2000, Serek/GNU wrote:

> 1.3 to wersja testowa, my powinnismy miec 1.2.5.
>
> osobiscie dziwie ci sie, ze nie uzywasz mutta,
> to wlasciciwie jedyny porzadny mailreader
> na konsole.

Powiedz mi jak osiagnać na tabie przechodzenie do nasepnego
nieprzeczytanego listu, a o ile to już koniec folderu to pzrejście do
nasepnego folderu. Po za tym jak pod muttem zorganizować sobie  lise
folderów która nie będzie miaął nic wspólnego z nawami plików.
Po za tym mam dwie warstwy folderów: inbox, i archiwa.

Jeżeli powisz mi jak to zrobic to nie ma sprawy pzrestawie się :)
(chyba bliżej mi już do pzrejścia na uzywanie gnusa niż mutta :)