Mutt vs. pine (Re: ficzer or no_ficzer (RFC))

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Wto, 26 Wrz 2000, 07:16:15 CEST

On Mon, Sep 25, 2000 at 05:59:17PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
: On Mon, 25 Sep 2000, Serek/GNU wrote:
:
: > > Tak wogóle co do mutta to zdaje się jest nowszy. Wogóle czy warto ruszać
: > > 1.3.x ? Mnie osobiści akurat mutt za bvardzo nie pociaga ale sie tak pytam
: > > ;-)
: >
: > 1.3 to wersja testowa, my powinnismy miec 1.2.5.
: >
: > osobiscie dziwie ci sie, ze nie uzywasz mutta,
: > to wlasciciwie jedyny porzadny mailreader
: > na konsole.
:
: Powiedz mi jak osiagnać na tabie przechodzenie do nasepnego
: nieprzeczytanego listu, a o ile to już koniec folderu to pzrejście do
: nasepnego folderu.
Tak to chyba nie da rady, ale jak
wciśniesz 'c' żeby zmienić skrzynkę
to podpowiada Ci standardowo następny folder z nieprzeczytanymi

: Po za tym jak pod muttem zorganizować sobie  lise
: folderów która nie będzie miaął nic wspólnego z nawami plików.

Ja mam:
set folder=~/mail
mailboxes ! `echo $HOME/mail/{Poczta,*list*,*cvs*,PLD-www}`

A w widoku folderów tabem przełączasz (wszyskie pliki)/(tylko skrzynki)

: Po za tym mam dwie warstwy folderów: inbox, i archiwa.
:
: Jeżeli powisz mi jak to zrobic to nie ma sprawy pzrestawie się :)
: (chyba bliżej mi już do pzrejścia na uzywanie gnusa niż mutta :)

Próbowałem się kiedyś zabrać za gnusa ale nie znalazłem tam ani wzmianki
o maildirze

Ja też się przestawiałem z pine na mutka i nie żałuję.
Nie jest idealny ale lepszego chyba nie ma...

:
: kloczek
: --
: -----------------------------------------------------------
: *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
: Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*
:
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)