udałł ..

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Śro, 27 Wrz 2000, 01:22:48 CEST

Witam!

Właśnie sobie odpaliłem fdisk'a na modularnym jąderku i wywalił mi, że HDD
ma 33000 cylindrów (skąd taka liczba?), przy kernelku
niemodularnym wywala poprawną wartość 2103 cylindry.
Czy przypadkiem nie skopałem ładowania ide-probe-mod lub coś podobnego?

                                              Pozdrawiam
                                                Artur