routing

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 21 Wrz 2000, 13:25:28 CEST

On Thu, 21 Sep 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Format jest nieco inny. czyli
>
> <interfejs> <adres_sieci>/długość maski.
>
> Np. u siebie mam:
>
> eth0 255.255.255.255/32
>
> W zasadzie to nie wiem czy nie byłoby jesnak lepiej żeby w skrypcie od
> dhcpd byłoby dodanie tego typu wpisów.
> Tego typu wpis jest potrzeby nie tylko dla win klientów. On jest wogóle
> potrzebny na dhcp serwerze.
Tylko ze bez niego mi tez dziala! I to na wielu maszynkach.
TO dodawanie 255.255.255.255 bylo potrzebne kiedys dawno,
przy starych kernelach i dhcpd (cos bylo skopane w obsludze broadcastow).

W razie pytan sluze plikami konfiguracyjnymi _dzialajacego_ dhcp bez
tego typu tras w tablicy routingu.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/