routing

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pią, 22 Wrz 2000, 01:51:52 CEST

Witam!!

> Tylko ze bez niego mi tez dziala! I to na wielu maszynkach.
> TO dodawanie 255.255.255.255 bylo potrzebne kiedys dawno,
> przy starych kernelach i dhcpd (cos bylo skopane w obsludze broadcastow).

Kernela starego nie mam, dhcpd też stare nie jest, a mimo to jeden klient
W'98 odmawia współpracy, dodanie routingu pomogło. Nadmienię tylko, że
kiedyś ten klient normalnie chodził, potem powalił coś u siebie w
rejestrach i bez routingu nie pójdzie :(

> W razie pytan sluze plikami konfiguracyjnymi _dzialajacego_ dhcp bez
> tego typu tras w tablicy routingu.

Bardzo chętnie porównam ze swoimi :)

                                              Pozdrawiam
                                               Artur