NIEOFFTOPIC: Proszę o pomoc w zbuildowaniu CVS.spec

Śro, 6 Wrz 2000, 10:00:49 CEST

On Wed, 6 Sep 2000, Bartosz Waszak wrote:
[..]

> Niekoniecznie chce, ale miałem zainstalowany heimdal-devel i się
> włączyło samo. Bez kerb kompiluje się.

To coś to kwasi.
Tak czy inaczej trzebaby dodać modyfikacje do aplikacji mogacych używać
kerb podobne do tych jakie ostatnio dodałem do mc uczulajac na symbol
nokerb5.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/