IPv6 i tepsa, dziwna sprawa

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Czw, 7 Wrz 2000, 12:20:37 CEST

On Thu, 7 Sep 2000, Konrad Stepien wrote:

> Ale jak to się ma do ipv6? Po wyładowaniu modułu wszystko wróciło
> do normy.
> Teraz tylko pozostaje pytanie, czy moduł ipv6 zmienił działanie
> stosu TCP/IP w jądrze, czy może wplynął na działanie demonów z PLD?

Być może to drugie, na większości serwerów "produkcyjnych" (uczelnianych z
kontami sudentów,www,ftp,poczta i inne takie) mam odpalone od dłuższego
czasu IPv6 (wkompilowane na stałe w kernel) i nie stwierdziłem żadnych
problemów. Niestety większość z tych maszyn to RedHat. Na tych maszynach,
na których odpaliłem PLD jeszcze nie testowałem IPv6, aczkolwiek od
dłuższego czasu przymierzam się do tego...

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl

polish  linux  distribution